vrijdag 3 juni 2011

Laatste les (vrijdag 3 juni 2011)

In het lokaal met Nastia en Bob











De Hermitage
's Ochtends vroeg de laatste les, voelt wel een beetje raar. We hebben  na vandaag wel 30 uur in dit lokaal gezeten (en dat is zonder de drinkspelletjes die hier gehouden werden). Dus dat betekend ook de laatste keer les van onze lieve docente Nastia. We zijn vandaag weer voornamelijk bezig geweest met het combineren van alles wat we geleerd hebben, en na gister is dit nog steeds pittig. Toch vind ik dat er in 2 weken veel geleerd kan worden en tegelijkertijd erg veel plezier beleefd kan worden. 

Een indrukwekkende ruimte in de Hermitage
Aangezien dit de laatste dag les was gebruik ik dit stuk van de blog om wat te vertellen over Nastia. Van wat ik heb meegekregen is ze niet alleen erg aardig binnen de les maar ook buiten de les, had ze veel geduld met ons en is ze zeker in voor een grapje tussendoor. Oh ja, niet te vergeten ze is ook erg goed in les geven. Al met al een stuk beter dan de gemiddelde docent(e) in Nederland naar mijn ervaring. Ik ben behalve toen ik erg ziek was ook geen enkel keer echt blij geweest dat de les voorbij was. 's Middags met de praktijkles in de Hermitage geweest, wat echt gigantisch is. Overal is goud, schilderijen, beelden en andere kostbare voorwerpen. Ook al houd je niet van kunst is de Hermitage overweldigend genoeg om je toch te laten overdonderen (althans dat was mijn ervaring). Na de Hermitage kwamen we langs het hotel waar de Russische spelers deze nacht overnachten, want morgen is de wedstrijd Rusland-Armenië en die word hier gespeeld. Daarna toch de souvenirs gekocht die ik door mijn eerder verslapen niet kon kopen. Ik wil deze avond liever niet feesten aangezien ik op mijn laatste volledige dag fris wil zijn om nog zoveel mogelijk te kunnen doen. 

Nog een indrukwekkende ruimte in de Hermitage
De bus van het nationale voetbalteam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten