vrijdag 3 juni 2011

(donderdag 2 juni 2011)

Behalve erg moe en een beetje misselijk geen hoofdpijn, geen heel slecht begin van de dag. En ook niet verkeerd, ook nog eens laat les. Door dit feit bedenk ik me wel dat ik gister zo stom was om te denken dat ik 's ochtends wel huiswerk ging maken. Nou ja eerst nog een beetje slapen en dan komt dat nog wel. Tijdens de les voel ik me toch iets minder positief dan ik me vanochtend voelde, maar nog steeds al met al een meevaller. Het einde van de lessen nadert en dat begin je te merken, want alle stof die we hebben gehad worden nu gecombineerd. Het duurt elke keer even voordat er een zin wordt geproduceerd want over bijna elk woord moet worden nagedacht. Na de les gelijk huiswerk gemaakt en 's avonds lekker vroeg naar bed gegaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten