zondag 29 mei 2011

Weer ziek... (vrijdag 27 mei 2011)

Met de bus (v.l.n.r. Gilles, Christiaan, Troy en Bob
Word wakker en ben snotverkouden :(, heb 's ochtends voor de les alleen maar huiswerk gedaan en geleerd voor zover dat mogelijk was. Het huiswerk was goed maar in de lessen kon ik geen van de geleerde Russische woorden uit mijn mond krijgen. De docente Nastia had er wel begrip voor dus dat was een meevaller. Was dit keer echt blij dat de les was afgelopen, volgende keer als ik weer zo ziek ben meld ik maar een les af want dit schiet voor mij en mijn medestudent niet op.
's Avonds om 2250 is de viering dat de stad 308 jaar bestaat, nu stond ik niet echt te springen om hier nog heen te gaan maar voelde me toch verplicht om dit mee te maken. Maar voordat het zover was had ik nog tijd voor een lekker kort middagdutje. Eenmaal zover hadden we lekker de bus naar de metro genomen, net zo duur als de metro (50 eurocent) en die brengt je ook zover als je wil zolang het maar op de route ligt. Alsnog was ik niet in topvorm dus ik heb nog het vuurwerk meegemaakt en we hebben daarna wat gegeten. De anderen wilden lekker door feesten (en terecht) maar ik wilde zo snel mogelijk de metro pakken om thuis te weer te pitten. Helaas miste ik net de laatste metro, dus dan maar een (onofficiele-)taxi terug. Mocht dan wel precies 10x meer kosten dan de metro en bus samen (500 roebel) maar het was snel en comfortabeler, en het valt alsnog mee qua kosten.      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten