woensdag 25 mei 2011

Brak (woensdag 25 mei 2011)

Het nieuwe stadion
Bareuh...ik voel me ondanks dat we gisteravond niks hebben gedaan toch niet helemaal top. Misschien toch weer overstappen naar drinkspelletjes voor het slapen gaan? Vandaag gelukkig pas om 1245 les dus ik had vanochtend nog de tijd om bij te komen en mijn registratie bij de UTS te regelen. Officieel moet dit volgens mij op de eerste werkdag na aankomst maar tegenwoordig kijken ze het niet zo nauw. Ik had na het registreren niet zoveel tijd als gepland dus ik ben rustig terug richting het appartement gegaan. Gilles, een student van onze groep, had besloten privĂ©les te nemen aangezien zijn niveau Russisch hoger lag dan de onze. Hierdoor was onze groep verkleind naar 2 studenten (Bob en ik), wat eigenlijk ook bijna privĂ©lessen zijn. Vandaag voornamelijk bezig geweest met werkwoorden en ik moet zeggen dat ik begin te merken dat het allemaal erg veel is om te verteren, nu ben ik ook niet in topvorm dus ik hoop dat het daar ook mee te maken heeft. Ik ben nog even uit het appartement geweest voor inkopen en heb gelijk een kleine toeristische route gemaakt waardoor ik zicht kreeg op de aanbouw van het nieuwe stadion. Dit keer ga ik mijn eigen eten koken aangezien elke keer uit eten prijzig is vergeleken met de producten uit de supermarkt. Ik kook niet heel vaak dus fingers crossed :p.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten